Sliding_panel_tab
 
 
Bez_nazwy-4
 
STREFA USŁUG CALISIA.PL
Obecnie dostępne: 8
Btn_kino
Btn_imprezy
Btn_optyk
Btn_kosmetyczka
Btn_reed
Btn_soki
Btn_at
Btn_tooth
Btn_question_mark
 
 
Z KRAJU I ZE ŚWIATA
Drużyna Wojów KOLOVRAT na IX Najeździe Barbarzyńc...
Kaliska "Strefa Kibica" (30)
Alicja Tchórz Akademicką Mistrzynią Polski! (4)
 
Calisia_-_osiedle_90x_300
 
TURYSTYCZNA OFERTA DNIA
Majorka_0_banner
Lazur wody, złoty piasek i urodziwe uliczki...
 
 
 
 
 
 
 



 

 
 
POPULARNE TAGI
 
 
 
← Powrót

JAK ŁATWO ZABIĆ KOTA

Help Animals ABG
18/04/2010 19:21
002_article
 
 

ŚMIERĆ KOTA

Ten artykuł nie będzie bezosobowy. Jestem mieszkanką ostrowskiego osiedla na ul. Mertki. Opiekowałam się tą kotką całą zimę. Przeforsowałam w Spółdzielni zakaz usuwania kartonów spod naszych balkonów – kicia miała gdzie się schronić przed zimnem, co noc wynosiłam jej jedzenie oraz podgrzane mleko rozcieńczone wodą. Robiłam to w nocy, aby nie rzucać się w oczy sąsiadom – każdy, kto zajmuje się dokarmianiem wolno żyjących kotów, zna ten rodzaj konspiracji. Starałam się nie oswajać kici – pojawiałam się pod balkonem, zostawiałam jedzenie i szybko odchodziłam. Wiedziałam bowiem, że dla wolno żyjącego kota zaufanie do ludzi może być zgubne.
Wczoraj, tj. 18.04, znalazłam jeszcze ciepłe ciało koteczki na trawniku koło naszych balkonów. Płacząc z wściekłości i bezsilności, zbadałam dokładnie jej ciało – nigdzie nie było żadnych obrażeń ani złamań. Zauważyłam tylko nienaturalnie różowe wymiociny na futerku tego nieszczęsnego kotka oraz świeżą krew wypływającą z pyszczka.
Tak nienaturalny różowy kolor ma trutka na szczury. Zamieszczam przykład obok zdjęć.
Przerabiałam wcześniej niestety otrucie mojego kota – efekt końcowy był taki sam: różowe wymioty i krwotok. Nic nie mogliśmy wtedy z moim kotem zrobić – za późno zauważyłam, że coś jest nie tak. Objawy działania trucizny pojawiły się po kilku dniach od zjedzenia trutki: wymioty – również krwią, biegunka, słabnięcie – ostatecznie: wewnętrzne wylewy krwi, o czym powiedział mi weterynarz.
Wraz z zaprzyjaźnioną karmicielką osiedlowych kotów zabrałam ciało kici i zaniosłyśmy je z dala od osiedla na łąkę, gdzie kopałyśmy dla niej grób – nie mając żadnych właściwych narzędzi, tylko jakąś drabkę, szpachelkę. Z bezsilności i wściekłości wygarniałam palcami twardą glinę.

APELUJĘ DO PAŃSTWA, DO WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW ZWIERZĄT – WALCZMY O NIE, REAGUJMY NA PRZEMOC STOSOWANĄ WOBEC NICH; wtedy udowodnimy sobie, że możemy nazywać się ludźmi.

Amelia Banasiak-Galant
Inspektor Straży Zwierząt Help Animals





002_thumbnail2
001_thumbnail2
003_thumbnail2
Granulat-na-myszy-i-szczury-10930-big_thumbnail2

 
Kasia 20/04/2010 11:16

Te zdjęcia są wstrząsające… :-(
Doprowadzenie kotki do śmierci w tak strasznych męczarniach jest oznaką wielkiego okrucieństwa.

Czy ów sąsiad-morderca nie może zostać jednak jakoś ukarany?

Vote_for Vote_against
kattie 20/04/2010 11:30

To straszne. W większosci blokow na osiedlu to administracja wysypuje trutki na szczury nie zdajac sobie sprawy,że koty padaja ich ofiarą. Moze nalezaloby zastanowic nad celowościa takich “działań”.

Vote_for Vote_against
kitka 21/04/2010 17:44

oby osobę ktora to uczyniła spotkała kiedyś kara,jak można tak postąpić z żywą istotą , która tak samo jak my ludzie odczuwa ból.

Vote_for Vote_against
Morten 28/04/2010 22:55

Gnoje nie ludzie…

Vote_for Vote_against
Sąsiad Killer 22/07/2010 14:14

Dobrze, w końcu ten kartonowy burdel spod bloku zniknie. Do szanownych obrońców zwierząt – BARDZO wygodne jest dokarmianie, ale juz sprzątanie gówien, sterylizacja itd to ciut za dużo? Chcesz pomóc – oddaj do schroniska, przygarnij DO DOMU, uśpij żeby wiecej tego nie było na ulicach. Wielka mi Inspektor, serce to masz dobre ale móżdżek to maly. A jak chcesz pomagać budując kartonowe miasteczka dla kotów to przeprowadź się do SLUMSÓW a więc tam gdzie wkomponujesz się w krajobraz ze swoimi kartonami.

Vote_for Vote_against
1 / 4
ana 22/07/2010 21:09

W pełni zgadzam się z Mortenem.
Zwłaszcza w kontekście powyższej wypowiedzi.

PS
‘Sąsiad Killer’ chyba lubi obcować ze szczurami i myszami…

Vote_for Vote_against
2 / 0
ona1920 28/07/2010 18:23

straszne!!nawidze osob ktore tak traktuja zwierzeta!!!!ale kiedys te osoby jakas kara spotka za to co robią!!!!sama bym im jakąs wymierzyła aby długo nie musieli czekac!

Vote_for Vote_against
aga 28/07/2010 22:51

Ja bym takiej osobie wsypała do gęby trochę ‘kreta’ do udrażniania rur.
Takie same cierpienie, jak tego biedaka na zdjęciu :-(

Trzeba mieć nieźle poprzestawiane w głowie, żeby twierdzić, że zwierzęta nie czują…!!!
Zadawanie im cierpień jest wielkim barbarzyństwem!

Vote_for Vote_against
1 / 0
Ewa Kucharska 29/07/2010 11:53

Przypadek potraktowania tego Kota świadczny o braku empatii, braku wrażliwości oraz o głupocie Ludzkiej!!!!

Najbardziej rozpowszechniony mit
- koty i psy brudzą !!
Każde zwierze wydala odchody człowiek podobnie!
W PRZYPADKU Kotów – załatwiają potrzeby zdala od miejsca w kórym śpią i prawie zawsze zakopują swoje odchody. Koty to czyściochy o tym powinno się mówić!
Co innego jeśli ludzie zamkną kota np. w piwnicy wtedy na 100% zrobi kupę czy się wysika – Podobnie człowiek pozbawiony dostepu do toalety!!!!
Otwarte okna do piwinic np w blokach sprzyją utrzymaniu ich w czystości a co najważniejsze zapewniają bezproblemowe załatwianie codzinnej toalety przez bezdomne dzikie koty!!!!!
W przypadku Psów – tutaj ważna jest odpowiedzialność człowieka – podstawą kultury osobistej właściciela Psa jest ZBIERANIE JEGO KUPY!!! W sprzedaży dostępne są higieniczne narzędzia ułatwiające właścicielowi sprzątnięcie po swoim pupilu ! Wszystko jednak zależy od mądrości owego właściela!
Zatem nie zwierzęta są złe – tylko ludzie znajdują tysiące usprawiedliwień swojej głupoty, braku kultury i braku odpowiedzialności! Moje doświadczenia w pracy z ludzi pokazują, że ludzie którzy nie sznują zwierząt mają problemy w relacjach z innymi ludzi!!!! Przykre ale prawdziwe!!!!

Jestem właścielką dwóch kotów i jednego psa = Jestem odpowiedzialnym właścielem czworonogów!!!!

Vote_for Vote_against
1 / 0
m.k 29/07/2010 12:08

zgodzę się w 100% z Panią Ewą Kucharską.

Vote_for Vote_against
chester 21/08/2010 22:16

Wzruszyłem się. Wzruszenie odbiera mi mowę. A niech Pani jeszcze powie, czy sprzątała Pani kocie gówna swojej ulubienicy i czy myła Pani piwnice po jej kocich szczynach ?

Vote_for Vote_against
nieznajomy 27/08/2010 00:11

Współczuję Pani ! To samo ja miałem z jednym kiciusiem ,który nie mmiał domu,szukał tylko kogoś kto dałby mu miłość…ale tak się nie stało.Sam nawet chciałem go przygarnąć ale już kota wtym czasie miałem,który nie akceptował inne osobniki.Nazajutrz przyczołgał się biedaczek pod moje okno i zaczął głośno miałczeć,ale już wtedy było za późno-był w ciężkim stanie.Owinąłem go w ręcznik i zadzwoniłem do schroniska dla zwierząt w Krakowie.Gdy po niego przyjechała pani moja mama zaczęła wtedy płakać ale cóż byłem dobrej myśli,że przeżyje tak jak i mama.Zadzwoniliśmy kilka dni później do schroniska zapytać się czy żyje jeszcze czy nie.Okazało się,że nie ,wtedy mama odłożyła słuchawkę i zaczęła płakać.I do tej pory mogę tylko przypuszczać,kto tego ślicznego kociaczka doprowadzić do takiego stanu,ale gdybym się dowiedział to najchętniej bym tego skur****** zabił.Współczuję jeszcze raz z całego serca !

Vote_for Vote_against
do 'chestera' 27/08/2010 12:07

Wiesz, prosty ćwoku, zycze ci, zebys trafil do szpitala w tzw. stanie obłoznym, gdzie bedziesz robil pod siebie i zeby wtedy jakas pielegniarka powiedziala ci, ze ma juz dosyc ‘wonii’ twojego gówna i twoich szczyn w basenie!

Vote_for Vote_against
kate 28/08/2010 16:25

zgadzam sie w 100 procentach z nieznajomym a do chestera i sasiada killera mam pare slow: zal mi was prostaki i prymitywy.Caly swiat cywilizowany dazy do wyrobienia w ludziach empatii, wrazliwosci. Po co fundacje pomocy chorym dzieciom? po co opieka spoleczna?po co domy opieki dla starcow? a juz w ogole po co opieka nad bezdomnymi?uspijmy ich, zlikwidujmy. Skoro zwierze czuje i mozna je zabic to moze zrobmy to samo z ludzmi? Bedzie czysto i tak…..rasowo. Byl juz taki jeden psycho co tak robil – PAN HITLER.

Vote_for Vote_against
hans 28/08/2010 22:02

killer kiedyś może się spotkamy,to będzie twój pierwszy dzień inwalidztwa .trwały i nieuleczalny.

Vote_for Vote_against
1 / 0
Zdegustowana 28/08/2010 22:56

Takich zdjęć nie powinno się umieszczać na stronie, na którą zaglądają dzieci. Współczucie współczuciem, ale to nie jest przyjemny widok. Za granicą za umieszczanie takich zdjęć płaci się ciężkie kary.

Vote_for Vote_against
0 / 3
do 'zdegustowanej' 29/08/2010 08:14

Droga pani,
ale taka jest rzeczywistość!
Gdyby pani dziecku ktos podsunął ‘kreta’ do buzi, efekt bylby podobny i cierpienie takie samo.
Moze niech sie dzieci uczą wspolczucia!
A poza tym za granicą nie zdarzają sie az takie przypadki znecania sie nad zwierzetami, jak w POlsce {np. slynne przed dwoma laty podpalenie przez dzieci (!) żywego szczeniaczka husky}.
A jesli nawet, to nigdy nie konczy sie to orzeczeniem sądu o – cytuje – ‘znikomej szkodliwosci czynu’…
Oprawcy placą takie kary, ze na przyszlosc odechciewa im sie podobnego barbarzyństwa!!!

Vote_for Vote_against
3 / 0
moja opinia 29/09/2010 00:32

Uważam, że pomoc zwierzętom (zwłaszcza bezdomnym kotom) jest jak najbardziej zasadna. Pomoc ta jednak musi być mądra. Irytują mnie idiotki, zwane obrońcami kotów (np. autorka artykułu o biednym otrutym kotku). Pomoc zwierzętom nie polega na działaniach, które mogą zirytować ludzi nie lubiących zwierząt. Większą pomocą dla bezdomnych zwierząt domowych, byłoby przekazanie funduszy dla organizacji pomocy, schroniskom dla zwierząt itp. Mentalności ludzkiej, zwłaszcza w Polsce, nie zmienimy tak szybko. Zawsze znajdzie się sadysta, któremu zwierzęta będą przeszkadzać, więc lepiej nie podsycać ognia kartonowymi domkami, nieporadną, głupią i naiwną pomocą, która kończy się często tak jak możemy zobaczyć to na zdjęciach powyżej, tylko udzielić wsparcia organizacją zajmującym się tym tematem profesjonalnie. Apeluje do autorki artykułu o rozsądek i częstsze używanie obszaru, który skrywa czaszka.

Vote_for Vote_against
1 / 2
do 'moja opinia' 29/09/2010 09:13

‘Apeluje do autorki artykułu o rozsądek i częstsze używanie obszaru, który skrywa czaszka.’

I wzajemnie… No i dobrze byłoby zajrzeć czasem do ‘Słownika ortograficznego’ ;-)

Moim zdaniem organizacje w tej konkretnej kwestii można porównać do szklanej wieży. Zarząd, prezesi takich organizacji są daleko od problemu.
A konkretna pomoc opiera się na ludziach (wolontariuszach i tych niby ‘idiotkach’), którzy widzą, że to właśnie tu i teraz potrzebna jest pomoc.

Ana

Vote_for Vote_against
2 / 0
ProudMary 29/09/2010 09:17

“Pomoc zwierzętom nie polega na działaniach mogących zirytować ludzi nie lubiących zwierząt”

Szczerze powiedziawszy nie rozumiem tego stwierdzenia. Empatia i chęć niesienia pomocy to normalny ludzki odruch. Nie uważam że jest idiotyczny, nawet jeśli jego przejawy mogą być dyskusyjne. Zabijanie, chęć robienia krzywdy słabszym, znęcanie się – to jest dla mnie idiotyzm który należy tępić bo nie jest on normą społeczną ale wypaczeniem.

To nie osoby pomagające (czy to zwierzętom czy ludziom) powinny drżeć czy przypadkiem nie zirytują jakiegoś zwyrodnialca. To zwyrodnialcy powinni bać się społeczeństwa, a piętnowanie takich ludzi powinno być na porządku dziennym.

Mentalność ludzką, zwłaszcza w Polsce ciężko zmienić owszem. Pomaga temu edukacja, pomagają (niestety nie u nas) wysokie kary za znęcanie się nad zwierzętami – ale przede wszystkim na takich ludzi wpływa ocena społeczeństwa w którym żyją. Dlatego takie działania należy nagłaśniać, piętnować i tępić, by ci którzy to robią nie czuli, że zrobili coś zupełnie nie istotnego, że to i tak głupi zwierzak co nikogo nie obchodzi.

Nawet jeśli nie obchodzi nas kot (bo są ludzie którym ich los jest obojętny i to też jest ok) to powinno niepokoić nas to, że obok nas żyje osoba skłonna otruć, czującą, słabszą istotę tylko dlatego, że ośmiela się współdzielić z nim przestrzeń do życia.

Żeby nie było – doskonale rozumiem, że można nie lubić zwierząt. Ja nie znoszę gołębi. Irytują mnie ludzie którzy je dokarmiają, sprawiając że przestają się one bać ludzi. Brudzą mi balkon, włażą prawie na stół kiedy jem np. na Złotym Rogu, dla mnie mogłyby zniknąć z powierzchni ziemi. Przeganiam je, rzucam obelgami, patykami, straszę. To normalne. Jednak nigdy nie pomyślę, że mogłabym naprawdę chcieć go otruć, z premedytacją zadać ból.

Nie trzeba być miłośnikiem zwierząt by traktować je po prostu porządnie, wystarczy być normalnym człowiekiem. Myślę, że ten artykuł nie wzywa do stawiania domków dla kotów, dokarmiania ich, do wielkiej dla nich miłości. Wzywa do normalności a zabijanie nią nie jest.

Vote_for Vote_against
3 / 0
moja opinia 30/09/2010 22:05

Na wstępie chciałbym przeprosić za zbyt wartki język poprzedniej wypowiedzi. Jednak nadal podtrzymuje opinię, że pomoc w stylu “pani kociara” czyli osoba działająca jak (tu cytat)“Robiłam to w nocy, aby nie rzucać się w oczy sąsiadom – każdy, kto zajmuje się dokarmianiem wolno żyjących kotów, zna ten rodzaj konspiracji. Starałam się nie oswajać kici – pojawiałam się pod balkonem, zostawiałam jedzenie i szybko odchodziłam. Wiedziałam bowiem, że dla wolno żyjącego kota zaufanie do ludzi może być zgubne.” …aby nie rzucać się w oczy sąsiadom… czyli wynika z tego, że sąsiedzi nie akceptują, są przeciwko pomocy, przyklaskują sadyście, a może to sytuacja generuje sadystę??? Pod pojęciem profesjonalisty nie miałem na myśli prezesa obwarowanego biurokracją, ale osobę która w konstruktywny sposób poradzi sobie z tematem (w końcu prezesem organizacji pomagającej bezdomnym zwierzętom domowym, nie zostaje nastawiony na karierę japiszon, tylko człowiek znający temat od wewnątrz. Pomyślmy – “kociara”- w “społeczeństwie” polskich blokowisk jest stwierdzeniem pejoratywnym, więc może należy inaczej ugryźć temat; nie zwalczać objawów zjawiska, tylko wpłynąć na przyczyny zachowań. Może wyjściem z tematu było by profesjonalne zajęcie się tematem bezdomnych zwierząt domowych, a nie traktowanie tematu jako hobby (zajmowanie się sprawą po godzinach, uzupełnianie czasu między pracą a snem, wypełnianie pustki wynikającej z przyczyn różnych itd.) Nie neguje chęci pomocy, empatii, ale wiem, że nie tędy droga. Problemem są ludzie i jeśli uda zmienić się ich sposób widzenia tematu, wtedy będziemy w stanie NAPRAWDĘ pomóc zwierzakom, więc może lepiej zainwestować w edukację społeczną niż w kartony i pokarmy, które nie pasują do pejzażu blokowisk i prędzej czy później “stworzą” kolejnego sadystę, zwanego obrońcą “normalności i porządku”.

Vote_for Vote_against
0 / 3
do 'moja opinia' 30/09/2010 22:52

’Problemem są ludzie i jeśli uda zmienić się ich sposób widzenia tematu, wtedy będziemy w stanie NAPRAWDĘ pomóc zwierzakom, więc może lepiej zainwestować w edukację społeczną niż w kartony i pokarmy, które nie pasują do pejzażu blokowisk i prędzej czy później “stworzą” kolejnego sadystę, zwanego obrońcą “normalności i porządku".

Dziś w nocy temperatura ma spaść do 3 stopni!
Na następne noce synoptycy zapowiadają przymrozki.
Możemy pochwalić ideę edukacji społecznej (choć fachowcy od tego tematu określają ją celniej jako edukację humanitarną), ale w takim momencie nie wolno popełnić grzechu zaniechania i czekać z pomocą.
Trzeba działać TU i TERAZ. Bo TU i TERAZ bezdomne koty umierają z głodu i wychłodzenia…

Jak sobie wyobrażasz pomoc instytucji?
Przecież nie zamkniemy wszystkich wolno żyjących kotów w schronisku dla bezdomnych zwierząt!
A może myślisz, że prezes Stowarzyszenia HELP ANIMALS stworzy im u siebie dom tymczasowy?

Vote_for Vote_against
3 / 0
Grab 28/10/2010 19:48

Dzikie koty w miastach, jako roznosicieli chorób i zabójców ogromnych ilości ptaków, powinno się separować w schroniskach, albo w humanitarny sposób usypiać. Oszczędziłoby im to cierpień przysporzonych przez, delikatnie rzecz ujmując, ograniczonych ludzi, którzy zabijają je w ten sposób.
Od razu uprzedzę wypowiedzi, jak to koty likwidują szczury: Szczury działają stadnie i są większym zagrożeniem dla kotów niż odwrotnie. Jeśli kot zjada szczura, to prawdopodobnie chorego. Wtedy zaraża się i przenosi chorobę dalej.

Vote_for Vote_against
0 / 2
ana 29/10/2010 07:30

Grab, wykazałeś się szczytem ignorancji!

Jeśli jakieś ‘miejskie’ zwierzęta przenoszą choroby, to są to przede wszystkim gołębie i inne ptaki.
Koty polując wcale nie muszą zjadać szczurów czy myszy!
One mają instynkt łowny.

Wypowiedź o zamykaniu kotów w schronisku świadczy wyłącznie o twoim niedouczeniu i nieznajomości natury kotów!!!

Vote_for Vote_against
3 / 0
Porazka 14/11/2010 21:26

trzeba byc chorym czlowiekiem zeby zabic zywego kota.
Dlamnie zabicie zwierzecia bezbronnego to tak samo jak czlowieka.Ten kto meczy zwierzeta widac ze cos ma z glowa

Vote_for Vote_against
1 / 0
Leszek 18/01/2011 08:00

Koty smierdza i sa szkodnikami, miejsce kata jest na dworze a nie w piwnicach, sa ludzie ktorzy maja smiertelna alergie na te stworzenie i wedlog Was mam zrezygnowac z piwnicy dla glupiego kota. Zalosne.

Vote_for Vote_against
0 / 4
Obserwator 18/01/2011 09:16

Leszek- jesteś żałosny . Chyba rozum Ci odebrało.

Vote_for Vote_against
iga 18/01/2011 13:06

leszek śmierdzi i jest szkodnikiem, miejsce leszka jest na dworze…mam śmiertelną alergię na takie tępactwo- i nie leszku, nie rezygnuj z piwnicy jak dla mnie to w ogóle możesz z niej nie wychodzić :-)

Vote_for Vote_against
3 / 0
logika 01/02/2011 11:49

Porazka:
“trzeba byc chorym czlowiekiem zeby zabic zywego kota.”

a mozna zabic martwego? Sieczke z glowy maja kociarze.

Do wszystkich kociarzy. Zapamietajcie to co napisze i ZROZUMCIE.

Koty zabijaja zwierzeta DLA PRZYJEMNOSCI i je za to kochacie, ale jak czlowiek zabije kota DLA PRZYJEMNOSCI to jest tepiony.
Kali ukrasc dobrze, Kalemu ukresc zle? To wlasnie wasza moralnosc! To juz ja jestem wiekszym milosnikiem kotow od was mimo ze ich nie znosze.

Vote_for Vote_against
0 / 3
HiHitler 16/02/2011 18:58

Jak by mi taki futrzak miauczał i srał pod balkonem, bez wahania sprzedałbym mu śrucinę prosto w łebek, niech zdycha śmierdziuch !!!!

Vote_for Vote_against
1 / 5
brawo 02/03/2011 01:45

@logika

Brawo!
Dokładnie tak jest, wreszcie ktoś to pojął. Koty zabijają dla przyjemności, nawet nie zjadają tych uśmierconych myszy, robią to dla “sportu”. Cholerni kociarze mają zawartość kuwety w głowach zamiast mózgu.

Vote_for Vote_against
0 / 4
Egzekutor 06/03/2011 11:18

Ja nie mam skrupułów do kotów. Dzięki temu po prostu zniknęły z mojego osiedla. Nie bójcie się kociarzy, róbcie swoje. Pozdrawiam.

Vote_for Vote_against
1 / 4
Jez 20/03/2011 17:03

Witam Szanowne Grono.
U mnie na ogrodzie jest pełno kotów które to karmią okoliczne sąsiadki, koty są zadowolone a Ja?
Mam zasrany trawnik i do tego śmierdzi tak że szok.Psy tu nie biegają bo są płoty więc niech mi ktoś nie opowiada bredni że kotek jest taki czysty. Smierdzi trawa, balkon, doniczki wszystko osikane.
Z dzieckiem wyjć nie mogę w imię czego?
Teraz pytanie do wszelkiej maści obrońów kotów.
Jak w takim razie mam się ich pozbyć, humanitarnie z mojej posesji?Preparaty na koty i psy nie działają.
Werbalnie też nie ma sensu!
Jak nie znajdzie się inny sposób to zacznę je truć!TAK nie będę mial innej opcji. Chce żeby moj syn miał się gdzie bawić!
A nie leczyć w Szpitalu Toksoplazmoze!

Vote_for Vote_against
0 / 4
Kuba 24/03/2011 06:47

A mi się to podoba zrobie to z siostry kotem .

Vote_for Vote_against
0 / 3
Kasia 28/03/2011 00:44

Ludzie którzy zabijają zwierzęta i się nad nimi znęcają to zwykłe CIOTY, taki koleś nie radzi sobie sam ze sobą, nie ma odwagi podskoczyć do równego sobie to wyżywa się na zwierzakach. Osobiście miałam okazje paru takich dupków ukarać:-))) Każdej takiej cipie która zabija kota bo mu przeszkadza piszę żeby uważała bo na nią przyjdzie kolej!!!!!

Vote_for Vote_against
4 / 0
jez 04/04/2011 22:24

jestes KASIA tempa jak gira stołowa

Vote_for Vote_against
0 / 3
stapinski@wp.pl 20/04/2011 13:31

fajne zdjęcia wezme je sobie na tapete

Vote_for Vote_against
0 / 2
kot morderca 15/05/2011 07:19

Witam,
a mojej córce właśnie kot sąsiada zagryzł świnkę morską" Maję " , świnka była na naszej posesji w specjalnie zbudowanej zagrodzie , pieprzony kot wszedł na nasz teren i zaatakował ją u nas , od teraz , wydałem wojnę kotom zbiję każdego kota który wejdzie na moją ziemie ( may drugą świnkę , może użyję na wabia :) i kotek niespodziankę będzie miał 9 żyć nie starczy , a ścierwo do pieca ,hehe . Pozdrawiam wielbicieli kotów .

Vote_for Vote_against
0 / 4
luk 16/05/2011 21:05

brudne śmierdziele, w swoum otoczeniu nie brudzą tylko szczą innym pod balkonami. a do piwnic nie da się wejsć bo pełno pcheł , a mohrowe świruski jescze im swiatło zostawiają włączone coby widziały michę a nie szczura . GONIĆ PCHLARZA!

Vote_for Vote_against
0 / 3
antykot 17/07/2011 16:49

Wy ludzie to jesteście popierd….ni na punkcie tych kotów. rozumiem miłość do zwierząt ale wy to byście tym kotom to i w dupe weszli a najlepiej za nich wszystko robili. To sa zwierzęta domowe i jak lata dziko zyjący kot to wali sie w łeb a nie naraża na przyszłościowa plagę.

Vote_for Vote_against
0 / 4
CAT EXTERMINATOR 18/07/2011 05:26

DOBRZE MU TAK ZE ZDECH OBY TAK DALEJ ,JEBAC WSTRETNE KOCURZYSKA PASKUDY FATALNE

Vote_for Vote_against
1 / 3
CAT KILLER 18/07/2011 05:27

DOBRZE ZE ZDECHL DOBRZE ZE NAZARL SIE TRUTKI SMIEC PASKUDNY

Vote_for Vote_against
0 / 4
18/07/2011 07:08

Myślisz, CWIOKU, ze jak użyjesz CapsLocka, to twoj bełkot bedzie bardziej donosny?
Otóż – NIE!!!

Uwazaj, zeby tobie ktos nie dal w łeb (pusty, ze az dudni), w jakims ciemnym zaułku!

Vote_for Vote_against
2 / 0
. 26/07/2011 21:21

Co za głupota…
Zarzut stawiany kotu: zjadanie ptaków
To jest instynkt. Tak jest w przyrodzie. Nie tylko koty to robią, inne zwierzęta także. I my robimy to samo, zabijamy dla pożywienia.
Jeśli aż tak przeszkadza ci dziki kot, można powiadomić jakieś służby(choć z ich działaniem również bywa ciężko). A nie truć, zadawać aż takie cierpienie stworzeniu, które czuje tak samo jak ty. Totalna znieczulica. I nie tylko odnosząca się do zwierząt. Kompletnie nie potrafię tego pojąć. Pewne jest to, że nie doprowadzi to niczego dobrego, tylko będzie za późno nim niektórzy to zrozumiałą.

Vote_for Vote_against
2 / 0
nieznany:D 27/07/2011 18:33

co wy KURVVA ludzie poszaleliscie , poco zabijac te koty , jest duzo rozwiązan , mozna oddac do schroniska , dac jakiemus (zaufanemu znajomemu) który moze chce kotka ,… jest dużo sposobów a nie odrazu zabijajcie pomyslcie o tym poco je zatruwac trutką na szczury , jestescie nienormalni to spadajcie jak jestescie normalni napiszcie
(popierdam to )

Vote_for Vote_against
1 / 0
olo 31/07/2011 20:23

z przykrościa stwierdzam że zasłyszałem ostatnio

trutka na szczury – stare i niemodne – rozciagniecie w czasie za duże – paracetamol, środki przeczyszczające dla ludzi, skruszone i wymieszane ze zmieloną piersią kurczaka rozrzucane po siedliskach garstkami – brzuszki kotów nie wytrzymują tych specyfików. ponadto bezzapachowe i bezwonne środki do trucia kretów mają swoich zwolenników, orginalnym i naderskutecznym sposobem jest umieszczenie w przynęcie poodcinanych obcęgami igieł z pinesek paczuszka na porcje – kot tego nie wydali, zdzewieje ponadto w żołądku… smutne to wszystko – te biedne koty – bestialscy ich przeciwnicy nie mają serca.

Vote_for Vote_against
0 / 5
100 05/08/2011 07:44

obrońcy zwierząt a świnki krówki i kurczaczki to jemy? a koty oddać chinolom

Vote_for Vote_against
0 / 5
05/08/2011 08:32

100, usuń tę jedynkę z początku swojego nicka, bo jesteś totalnym zerem!

Ciebie oddac hitlerowi, bo dla niego bylbys nic nie wartym smieciem!

Vote_for Vote_against
1 / 0
number7 19/08/2011 10:41

matki kociary – chore jesteście – to przez Was ludzie koty trują bo przez Was koty przychodzą stale w jedno miejsce po pokarm niszcząc ogródki i samochody. Leczcie się

Vote_for Vote_against
0 / 4
Luki 29/10/2011 13:05

no proszę was chcecie mieć koty to je adoptujcie i przyjmijcie do domu a nie robicie syf na osiedlu dokarmiając je mam takie dwa dokarmianie siersciuchy pod oknem i sa brzydkie i brudne … a sam mam dwa koty w domu okastrowane i szczesliwe wiec nie dokarmiajcie zwierzat tylko starajcie sie je adoptowac

Vote_for Vote_against
0 / 4
pogromcakotów 31/10/2011 13:15

Przez takich ludzi jak Pani panuje tylko koci smród, koty to takie same zwierzęta jak szczury więc powinno sie je traktować taką samą trutką…;)

Vote_for Vote_against
0 / 4
IGC 13/11/2011 20:38

Właśnie zastanawiam się co mam zrobić z jakimś kotem. Mam dylemat, bo mieszkam w bloku, i od jakiegoś czasu w garażu zamieszkuje kot. Niby nic złego, ale starając się ogrzać porysował maskę mojego samochodu, co jeszcze przełknołem (na codzień mój samochod niszczony jest przez mojego psa), ale jak zobaczyłem klocka posadzonego na środku garażu, przyznam że się wkurzyłem. Nie wiadomo co to za kot, czy to jest dzikie, czy któregoś z mieszkańców. Jeśli to to jest dzikie, zaczynam się obawiać o zdrobie swojego psa, w końcu nie wiadomo gdzie się szlajał ów kot, a mój pies wszystko wącha i większość rzeczy liże. Nie chciałbym by po kontakcie ślinowym z przedmiotem pokocim coś mu się stało. I wracam już do mojego dylematu. Z jednej strony szkoda kota, bo to prawie jak pies, małe zwierzątko, ale z drugiej strony jeżeli mam wybierać między zdrowiem mojego psa, a życiem obcego mi kota, wybieram to drugie. nie bardzo chciałbym by kociak cierpiał, więc może znacie jakieś sposoby jak pozbyć się niechcianego kota bez szwanku na jego zdrowiu.

Prosze jakieś konkretne sposoby, i z góry dziękuję.

Vote_for Vote_against
0 / 2
25/01/2012 19:40

są ludzie KTÓRZY MAJĄ SERCE SĄ TEŻ CO NIE MAJĄ LUDZIE SĄ RÓŻNI!

Vote_for Vote_against
25/01/2012 19:41

TO ZAPEWNE BYŁO NA SZCZÓRY A KOT ZJADŁ PRZYPADKOWO!

Vote_for Vote_against
25/01/2012 19:42

ALE JEST WIĘCEJ TYCH CO MAJĄ DUŻE SERCE:)

Vote_for Vote_against
olo 08/02/2012 12:31

nie nawidze kotów, od zawsze srały mi w piwnicy w ziemniaki i na regale z wekami. a te stare dewoty co je dokarmiaja powinni zamknąć w schronisku razem z tymi smierdzącymi kotami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vote_for Vote_against
OMG 16/02/2012 18:11

Tak trzymaj Stefan! Dodaj też cyjanku potasu!

Vote_for Vote_against
22/02/2012 18:24

i dobrze . trzymajcie sobie w domu te koty.

Vote_for Vote_against
pies 11/04/2012 14:22

a czy tak dbacie o bezdomnych ludzi przecież ONI też nie mają co jeść.Kot w mieście jeśli już to tylko w domu.I dzięki za podpowiedź czym otruć kota.

Vote_for Vote_against
lol? 14/04/2012 15:45

hm..
ja osobiście mojemu sąsiadowi podpaliłem przybudówke.ps o tym nie wiem/
Dlaczego podpaliłem?
-pewnego dnia mój kot miałczał pod domem mojego sąsiada on wtedy wyszedł i rzucił w niego (kota) kijem polała się krew kotkowi więc pomyślałem sobie ’’niech twoja xxxxx ona cureczka poczuje ogień koło dupy
Wiec podpalilem prybudowke i się zapaliła
-a ja se poszłem jak nigdy nic ^^

Pozdrawiam

Vote_for Vote_against
0 / 1
miłosnik 23/04/2012 18:50

to jednego kotka mniej!!! jeszcze tylko kilka tysiecy i bedzie ok!!!!!

Vote_for Vote_against
0 / 1
ja 21/05/2012 17:25

Bardzo dobrze właśnie dzisiaj nakarmiłem śmietnikowe koty z mojego podwórka mieszanką ratimoru kiełbasy i tuńczyka wsuwały aż się uszy im trzęsły zrobiłem to bo od kilku lat kiedy na wiosnę otwieram okna zawsze niepostrzeżenie koty wchodziły do pokoju i sikały na łóżko fotel ściany ciuchy buty smród niesamowity nie do zwalczenia niczym nie do wywietrzenia przez kilka miesięcy ,nie dość że na klatce śmierdzi od tych kocich szczochów to jeszcze w domu masakra nie mogłem tego znieść i dzięki właśnie temu artykułowi dowiedziałem się jak to syfiarstwo wytępić moje kocurki zjadły ok 500g ratimoru z puszką tuńczyka w oleju(to ważne) i jedną kiełbasą pokrojoną bardzo drobno wszystko to dokładnie wymieszałem i po kilku minutach kiedy ratimor przeszedł zapachem zawartym w oleju tuńczyka i rybą zaniosłem pod śmietnik ,koty wręcz biły się o ten kąsek smacznego śmierdziele

Vote_for Vote_against
0 / 4
21/05/2012 17:45

Smierdziel to jestes ty, skunksie!

Vote_for Vote_against
 

Drogi Użytkowniku Portalu Calisia.pl! Zanim opublikujesz komentarz POMYŚL, czy jest on rzeczowy w kontekście artykułu, pod którym chcesz go zamieścić! Czy nie obrażasz kogoś lub nie naruszasz dóbr osobowych innych ludzi? Pamiętaj, że nawet w Sieci nie jesteś anonimowy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu, za treść których Calisia.pl nie ponosi odpowiedzialności. Portal zastrzega sobie prawo do usuwania obraźliwych wpisów. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie prawo lub dobre obyczaje, zawiadom nas o tym.




(max. 70 znaków)


Walczymy ze spamem w komentarzach. Spam generują roboty. Odpowiedź na poniższe pytanie przekonuje nas że nie jesteś robotem, tylko kochanym czytelnikiem Calisia.pl

Który mamy rok? (cztery cyfry)

 
Tę odpowiedź pozostaw pustą:

 
Publikacja komentarza oznacza akceptację regulaminu Calisia.pl


← Powrót