Aquapark wypływa na prostą?

2016-04-25 19:45:00 bk

1500 gości dziennie, wzrost przychodów o ponad 1 mln zł i niemal 3-krotne zmniejszenie strat – to wynik za 2015 rok, jakim pochwalił się Radosław Janczak, prezes zarządu Spółki Aquapark. – Założyliśmy, że 2015 rok będzie testem dla prezesa Radosława Janczaka, ale też dla dotychczasowych pracowników aquaparku. Dziś mogę powiedzieć, że to był ich rok – mówi wiceprezydent Piotr Kościelny.

fot. Błażej Krawczyk
fot. Błażej Krawczyk

W ub.r. aquapark działający już 4 lata, trafił w ręce nowego zarządu, który otrzymał od miasta duży mandat zaufania. Zdaniem wiceprezydenta Kościelnego, wyniki z 2015 roku – jakie przedstawił dzisiaj prezes – pokazują, że nowy zarząd i dotychczasowy personel wyprowadzili spółkę na prostą. – Strata, która była w roku 2014, w wysokości prawie 2 mln 400 tys. zł, w 2015 roku obniżona została do niemal 900 tys. – powiedział prezes Radosław Janczak.

- Chciałem pochwalić działania obecnego Zarządu, które skutkowały tym, że w 2015 roku diametralnie wzrosła liczba klientów Kaliskiego Parku Wodnego – powiedział wiceprezydent Piotr Kościelny. Według danych, jakie podaje spółka, w 2014 roku liczba klientów wynosiła 358 tys., natomiast w kolejnym roku było to już 416 tys., czyli blisko 59 tys. więcej. Tym samym wzrosły dochody ze świadczonych usług – z 5 mln 600 tys. do blisko 6 mln 700 tys., co daje ponad 1 mln zł zysku więcej w stosunku do roku 2014.

Pierwszym etapem naprawy finansów aquaparku było wzmocnienie działań służb marketingowych i służb związanych z obsługą klienta. – Został przeprowadzony kilku miesięczny system szkoleń pracowników pierwszego kontaktu – przede wszystkim kasjerów – co dało pozytywne efekty w kontaktach z klientami – mówi prezes zarządu.

Drugi etap obejmował poprawę bezpieczeństwa, komfortu oraz czystości obiektu. – Został zlecony audyt wyspecjalizowanej firmie, która przygotowała zestaw procedur dla ratowników oraz procedur udzielania pierwszej pomocy. Już zwiększyła się liczba ratowników na basenach i bezpieczeństwo znacząco się poprawiło – powiedział prezes.

Kolejną zmianą, jaką wprowadził nowy zarząd był jeden karnet na wszystkie usługi, którego zadaniem było ułatwienie płatności oraz skorzystanie z wielu rabatów. Duży sukces, jakim chwalił się prezes, to dwukrotne powiększenie Klubu Fitness. – Już w pierwszym miesiącu po otwarciu Klubu sprzedaż wzrosła o 43 proc. Tendencja wzrostowa utrzymuje się nadal, co potwierdza trafność zrealizowanej inwestycji. – informuje Janczak.

W październiku ub.r. kaliski aquapark rozpoczął realizację miejskiego programu pt. Karta Dobrego Ucznia. Karnety otrzymują najzdolniejsi uczniowie kaliskich szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Umożliwiają im korzystanie z usług basenowych oraz lodowiska. W minionym semestrze z karnetów skorzystało 1705 kaliskich uczniów.

Spółka Aquapark, zapowiada już kolejne inwestycje, które wzbogacą ofertę dla kaliszan. Dzisiaj ruszyły pierwsze zajęcia z trampolinami „Jumping Frog”. Zostały zakupione licencjonowane urządzenia oraz przeszkolono grupę instruktorów. W trakcie tych ćwiczeń można spalić podobno nawet 1000 kalorii. W tegorocznych planach inwestycyjnych Spółki znalazło się m. in. zakończenie rozbudowy sauarium.

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,

wrzuć nam coś do kapelusza :)

Wesprzyj jednorazowo

Wdzięczny Zespół Calisia.pl

Przeglądaj artykuły z 16 lat istnienia portalu Calisia.pl - od 2007 roku do dziś !

Opinie użytkowników:

Te artykuły mogą cię zainteresować