Galeria Kalisz przechodzi przemianę

2017-10-17 11:15:00 reklama@calisia.pl

Carrefour Polska kontynuuje dynamiczne tempo modernizacji swoich aktywów. We wrześniu rozpoczął się remodeling kolejnego obiektu z portfolio firmy. Odnowioną fasadę oraz pasaże wkrótce uzyska Galeria Kalisz.

źródło: media.carrefour.pl
źródło: media.carrefour.pl

Firma Carrefour konsekwentnie realizuje wdrożoną w 2014 roku strategię rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych aktywów. Wśród obecnie modernizowanych obiektów należących do sieci znajdują się między innymi szczecińska Galeria Gryf, białostocka Galeria Zielone Wzgórze czy chorzowskie Centrum Handlowe AKS.

We wrześniu prace modernizacyjne rozpoczęto również w Galerii Kalisz przy ulicy Poznańskiej 121/131.

- Celem przyjętej przez nas polityki jest przede wszystkim zagwarantowanie klientom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, a także dostarczenie różnorodnej i ciekawej oferty handlowej. Od momentu podjęcia się tego zadania zmodernizowaliśmy już 19 obiektów. W kolejnych 7 lokalizacjach prace obecnie trwają lub są w najbliższej przyszłości planowane – mówi Ronan Martin, Wiceprezes ds. ekspansji i centrów handlowych w Carrefour Polska.

W wyniku prac zaplanowanych w Galerii Kalisz odnowiona zostanie fasada obiektu. Zmiany zajdą również w pasażach galerii – pojawią się nowe elementy małej architektury, wymieniona zostanie posadzka oraz oświetlenie. Za przeprowadzenie modernizacji odpowiadają firmy MP Project oraz BDS Budownictwo. Zakończenie prac planowane jest na początek 2018 roku.

Galeria Kalisz powstała w 2005 roku. W ofercie centrum znajduje się hipermarket Carrefour, market budowlany Leroy Merlin, salon meblowy Meble Agata, Komfort i Komfort Łazienki, JYSK czy Media Markt, a także kilkanaście lokali handlowo-usługowych, które kompleksowo spełniają potrzeby całej rodziny. Na terenie pasażu znajdują się również stoiska, które stanowią uzupełnienie podstawowej oferty obiektu.


O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,

wrzuć nam coś do kapelusza :)

Wesprzyj jednorazowo

Wdzięczny Zespół Calisia.pl

Przeglądaj artykuły z 16 lat istnienia portalu Calisia.pl - od 2007 roku do dziś !

Opinie użytkowników:

Te artykuły mogą cię zainteresować