KOLONIJNE SZALEŃSTWA za nami

2015-08-31 09:07:00 MS

W tegorocznym wakacyjnym wyjeździe gościliśmy z grupą dzieci i młodzieży w Wiśle.

fot. MS

Wyjazd organizowany przez MUSIC STORE był przepełniony wielką radością , humorem i szaleństwem. Przy wtórze muzyki przez cały pobyt w pełni korzystaliśmy z uroków okolic Wisły i wspaniałego ośrodka. Wycieczki do Wytwórni Filmów Animowanych w Bielsku-Białej , Muzeum Beskidzkiego, Muzeum Browaru czy Kurnej Chaty to tylko namiastka tego co widzieliśmy i co przybliżyło nam rejon Beskidu Żywieckiego. Zwiedziliśmy też Wenecje cieszyńską i Janosikowe jery w Słowacji. Wprowadzono nas w tajniki szydełkowania w Koniakowie i zapoznaliśmy z działaniem elektrowni pompowo-szczytowej w Żar. Swoje piękno odkryły przed nami góry a w nich najwyższy szczyt który zdobyliśmy – Barania góra. Po ciekawych wycieczkach zawsze mogliśmy poszaleć w basenie , który był do naszej dyspozycji przez cały pobyt w Wiśle.
Pogoda nas rozpieszczała bo słońce świeciło od pierwszego dnia do ostatniego , a żeby odpocząć trochę od promieni słonecznych to bawiliśmy się w nocnych podchodach poznając liczne zakamarki przy blasku księżyca.
Zabaw, tańcom nie było końca i już dzisiaj tęsknimy za beztroskim czasem wakacyjnym.
Zapraszamy za rok:))

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,

wrzuć nam coś do kapelusza :)

Wesprzyj jednorazowo

Wdzięczny Zespół Calisia.pl

Przeglądaj artykuły z 16 lat istnienia portalu Calisia.pl - od 2007 roku do dziś !

Opinie użytkowników:

Te artykuły mogą cię zainteresować