Remodeling kaliskiej hali MAKRO

2014-07-17 07:45:00 ela

Wielu klientów MAKRO zastanawiało się pewnie ostatnio, dlaczego wszystkie niemal półki i produkty zmieniły swoje miejsce na sali sprzedaży? Znamy powód – kaliskie MAKRO od wczoraj jest pierwszą w Polsce wielokanałową halą, która została przeorganizowana pod potrzeby realizacji zamówień klientów sklepu internetowego MAKRO z artykułami biurowymi. Oprócz kaliskiej hali – taki remodeling przejdą jeszcze cztery inne w Polsce.

fot. ela
fot. ela

W ramach przebudowy kaliskiej hali Makro przeniesiono do niej, mieszczący się dotychczas w Poznaniu, magazyn sklepu internetowego MAKRO Biuro Online.

Jak dowiedzieliśmy się w MAKROze względu na rosnącą popularność zakupów online, magazyn powiększono o 10% względem wcześniejszej lokalizacji. Zajmuje on 1/3 dotychczasowej powierzchni kaliskiej hali, czyli 2618 metrów kwadratowych.

W magazynie wyznaczono 4.000 miejsc paletowych opartych na ręcznym pakowaniu produktów. Dodatkowo każdy produkt ma wyznaczone miejsce na regałach wysokiego składowania oraz oznaczony jest nazwą i indywidualnym numerem.

Przebudowa kaliskiej hali ma zatem pozwolić nie tylko na utrzymanie jakości serwisu i bezbłędność dostaw, ale również szybki czas ich realizacji.

Jestem przekonany, że model wielokanałowy to przyszłość, także w sektorze hurtowym. Pozwala on zaoferować klientowi najwygodniejsze dla niego rozwiązanie: zrobienie zakupów w hali, usługę delivery lub zamówienia produktów poprzez sklep internetowy MAKRO Biuro Online – mówi David Boner, Prezes MAKRO Cash&Carry.

MAKRO jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery (usługi dostaw) lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie MAKRO Biuro Online. Sklep MAKRO Biuro Online dostępny jest na stronie: www.makro.pl/biuro-online

Klientami sieci są właściciele niezależnych biznesów, dla których wielką wartością jest czas, cena i elastyczne formy współpracy. Dlatego w celu zapewnienia najwyższego poziomu swoich usług, MAKRO podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie, Szczawnie i Toruniu) na potrzeby usługi delivery oraz sklepu internetowego.


Sklep MAKRO Biuro Online działa od września 2012 roku. W swojej ofercie ma blisko 5 000 artykułów niezbędnych do funkcjonowania każdego biura, w tym m.in. szeroki wybór artykułów biurowych, papierniczych, chemii gospodarczej i wybranych produktów spożywczych. Klienci sklepu internetowego MAKRO Biuro Online mogą korzystać z rozbudowanej, w porównaniu z asortymentem dostępnym w halach, oferty artykułów biurowych, szerokiego dostępu do produktów sygnowanych markami Sigma Fine Food oraz Aro, dystrybuowanymi wyłącznie przez MAKRO, oraz możliwości płatności on-line, kartą płatniczą i dowozu towaru na terenie całego kraju – w 98% procentach odbywa się on już następnego dnia.

Ponadto mając na uwadze potrzeby klientów – asortyment Sklepu Online jest ciągle poszerzany o kolejne kategorie. Obecnie oprócz produktów do biura można zaopatrzyć się w nim również w artykuły gospodarstwa domowego, jak chociażby karma dla zwierząt. Głównymi Klientami MAKRO Biuro Online są biura, firmy, instytucje oraz szkoły.


MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 110 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku budżetowym 2012/2013 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku budżetowym 2012/2013 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 66 mld euro. Firma zatrudnia około 265 tysięcy pracowników i działach w ponad 2200 halach w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt, Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji można znaleźć na stronie na www.metrogroup.de

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,

wrzuć nam coś do kapelusza :)

Wesprzyj jednorazowo

Wdzięczny Zespół Calisia.pl

Przeglądaj artykuły z 16 lat istnienia portalu Calisia.pl - od 2007 roku do dziś !

Opinie użytkowników:

Te artykuły mogą cię zainteresować