Wakaty w Ratuszu
Grafika, dziennikarza i pracownika do spraw obsługi organizacyjnej prezydenta poszukuje Urząd Miejski w Kaliszu. Sprawdź, czy spełniasz wymagania konkursowe.
Kaliski ratusz ogłosił konkursy na pracowników. Do ubiegania się o stanowisko podinspektora ds. projektowania graficznego i obsługi teleinformatycznej w Biurze ds. Promocji Miasta i Informacji Miejskiej niezbędne są następujące kompetencje:
- wykształcenie wyższe lub średnie, a w przypadku posiadania wykształcenia średniego – minimum trzy lata stażu pracy,
- bardzo dobra znajomość pakietu Adobe Creative Cloud oraz znajomość mediów społecznościowych,
Podinspektor będzie odpowiedzialny między innymi za projektowanie graficznego aspektu całościowego wizerunku Kalisza, opracowywanie wizualnych koncepcji kampanii informacyjnych, współpracę z wydawcami i agencjami reklamowymi w zakresie zamówień, koordynacji i wsparcia technicznego przy materiałach promocyjnych zawieranych przez Urząd Miasta, czy redagowanie strony internetowej i portali społecznościowych.
Inspektor ds. informacji miejskiej w Biurze ds. Promocji Miasta i Informacji Miejskiej powinien legitymizować się:
- wyższym wykształceniem oraz minimum trzyletnim stażem pracy,
- dodatkowo oceniane będą między innymi wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub dziennikarstwo, przynajmniej 5-letnie doświadczenie dziennikarskie, doświadczenie w pracy w mediach związane z kierowaniem zespołem lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku pracy, dobra znajomość miasta, bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny, czy umiejętność przygotowywania informacji, artykułów i wywiadów prasowych,
Inspektor będzie odpowiedzialny między innymi za współpracę ze środkami masowego przekazu, organizacją konferencji prasowych, opracowywanie treści na stronę internetową i portali społecznościowych miasta, czy obsługę prasową sesji rady miejskiej oraz przygotowywanie informacji po jej zakończeniu.
Od podinspektora ds. obsługi organizacyjnej prezydenta w Biurze ds. Promocji Miasta i Informacji Miejskiej wymagane jest:
- wykształcenie wyższe na kierunku filologia polska lub dziennikarstwo albo średnie ogólnokształcące, z tym, że w przypadku wykształcenia średniego, także minimum trzy lata stażu pracy,
- dodatkowo oceniane będą między innymi doświadczenie zawodowe, umiejętność redagowania pism okolicznościowych, artykułów, czy wywiadów prasowych, a także bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny oraz języka obcego w stopniu komunikatywnym,
Podinspektor będzie odpowiedzialny między innymi za przygotowywanie wystąpień prezydenta, prowadzenie korespondencji, odpisywanie na listy i zaproszenia prezydenta, sporządzanie korespondencji urzędowej, zbieranie i opracowywanie informacji oraz dokonywanie analiz na zlecenie prezydenta, czy sporządzanie sprawozdań z międzysesyjnej działalności włodarza miasta.
Więcej informacji na temat wymagań dla kandydatów na pracowników ratusza znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kaliszu (www.bip.kalisz.pl).Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,
wrzuć nam coś do kapelusza :)
Wdzięczny Zespół Calisia.pl