15 lat pracy nad pięknem
W miniony weekend, w kaliskim Teatrze obyła się Gala z okazji 15 lecia Yasumi – rodzinnej firmy z Kalisza , która stała się marką ogólnopolską.
Z ponad 100 salonami w Polsce, Yasumi jest największą siecią z tej branży w naszym kraju. Jest to wynik pracy całego zespołu, wraz z właścicielami marki – Zofią i Andrzejem Bydałek, których rodzinna firma systematycznie rozwija sieć salonów piękności.
Sobotnia Gala byłą okazją do spotkania właścicieli salonów z całej Polski, ich osobistego poznania się i… zwiedzenia Kalisza. Galę prowadzili – aktor Wojciech Błach, oraz kierująca Działem Kreatywnym marki Yasumi – Michalina Dyczkowska, która z wdziękiem przeprowadziła prezentację osiągnięć i kulisy pracy zespołu kreatywnego.
W trakcie Gali wręczono szereg nagród za osiągnięcia w poszczególnych polach związanych z siecią Yasumi, a na końcu wszyscy uczestnicy sfotografowali się na scenie kaliskiego teatru. Autorką zdjęć jest Weronika Bydałek, operator filmowy i fotograf. Weronika jest przy tym projektantem wnętrz w sieci Yasumi (VERY interior design).
Z samą nazwą i charakterystycznym logotypem Yasumi wiąże się również kaliski akcent: logotyp i nazwa zostały stworzone przez kaliszanina, Wojciecha Stefaniaka, uznanego scenografa teatralnego, który na co dzień pracuje z teatrami w całej Polsce.
Warto podkreślić niemal rodzinną atmosferę jaka panowała na Gali – widać było wyraźnie, że relacje z właścicielami salonów Yasumi, są dla marki priorytetem. Yasumi jest w trakcie przygotowywania otwarć kolejnych salonów, firma rozwija też linię własnych kosmetyków.
Oczywiście nie zabrakło tortu oraz znakomitego cateringu w wykonaniu pobliskiej Restauracji Park.
Uzupełnieniem Gali był spektakl „Szalone Nożyczki” nie bez powodu będący jednym z najlepszych spektakli, jaki oglądać można na kaliskiej scenie.
Pozostaje życzyć marce Yasumi dalszego rozwoju na kolejne lata.
Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,
wrzuć nam coś do kapelusza :)
Wdzięczny Zespół Calisia.pl