Jak negocjować by osiągnąć zamierzone cele? Jakie techniki sprzedaży zastosować, by zwiększyć obrót handlowy?

2014-06-25 08:15:00 Europejska Grupa Doradcza Sp. z o.o.

Jak negocjować by osiągnąć zamierzone cele? Jakie techniki sprzedaży zastosować, by zwiększyć obrót handlowy? Rozwiń umiejętności i wygraj z konkurencją! Europejska Grupa Doradcza www.eurogrupa.pl zaprasza właścicieli i pracowników z mikro, małych i średnich firm (z PKD z sekcji C), które posiadają siedzibę lub oddział firmy na terenie woj. wielkopolskiego do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt. Techniki sprzedaży z elementami negocjacji.

Podczas zajęć będzie okazja poznać kompetencje negocjatora przećwiczyć negocjacje pozycyjne i rzeczowe, sprzedaż w zależności od typu tak, by w tym samym czasie sprzedawać więcej i lepiej.

Szkolenie trwa 5 dni i realizowane jest w Kaliszu podczas 2 zjazdów, tj.

I zjazd: 30 czerwca – 01 lipca 2014r.

II zjazd: 07- 09 lipca 2014r.

Dla każdej firmy przewidziane jest doradztwo zarówno przed, jak i po szkoleniu (w zależności od potrzeb firmy)- po doradztwie tworzony jest raport.

Udział w szkoleniach to moc korzyści, uczestnicy mają zagwarantowane: bezpłatny udział, materiały szkoleniowe, wyżywienie, oraz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Rekrutacja trwa!
Zapraszamy do rezerwacji miejsc u doradców EGD telefonicznie: 62/767 89 09 w.45 , 46, lub e-mailowo: sitko@eurogrupa.pl lub Joanna@eurogrupa.pl

Zapraszamy!


Techniki sprzedaży z elementami negocjacji

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zrozumienie relacji kupujący – sprzedający
• trafne spostrzeganie i ocena innych
• znaczenie komunikatów niewerbalnych
• zasady komunikowania się
• techniki zadawania pytań
• wywieranie wpływu

2. Strategia kooperacji i rywalizacji w negocjacjach
• rodzaje negocjacji
• style negocjacyjne
• warunki przystępowania do negocjacji
• efektywne i nieefektywne style negocjacyjne nabywcy i sprzedawcy

3. Rozmowa handlowa
• etapy rozmowy handlowej
• rozmowa w obszarze klienta
• identyfikacja potrzeb klienta
• prezentacja oferty
• błędy w obsłudze klienta
• metody argumentacji cenowej
• sterowanie przebiegiem kontaktu z klientem

4. Manipulacje i tzw. “brudne chwyty”
• rodzaje manipulacji
• taktyki negocjacyjne
• reakcja na manipulację drugiej strony
• aranżacja miejsca rozmów

5. Przygotowanie się do negocjacji
• określenie celów negocjacyjnych
BATNA
• arkusz przygotowania się do negocjacji
• tworzenie argumentacji zakupu

6. Rozwiązywanie trudności negocjacyjnych
• etapy negocjacji
• reakcja na zastrzeżenia i krytykę
• wychodzenie z sytuacji blokujących negocjacje
• poznawanie sytuacji partnera negocjacji

7. Reakcja w sytuacjach trudnych – warsztat
• nawiązywanie kontaktu
• rozwiązywanie konfliktów
• załatwianie reklamacji
• rozmowa telefoniczna
• typy klientów, trudny klient
• bazy danych i pozyskiwanie informacji o kliencie

8. Kompetencje negocjatora – negocjacje pozycyjne

• Fazy negocjacji pozycyjnych
• Podstawowe umiejętności negocjatora – taktyki negocjacyjne i przejmowanie dominacji
• Konsekwencje negocjacji pozycyjnych
• Reakcja na manipulacje psychologiczne

9. Kompetencje negocjatora – negocjacje rzeczowe
• Fazy negocjacji rzeczowych
• Podstawowe umiejętności negocjatora – kształtowanie relacji i rozwiązywanie problemów
• Konsekwencje negocjacji rzeczowych

10. Co wybrać? – Strategia kooperacji czy rywalizacji
• Diagnoza pozycji negocjacyjnej obu stron
• Diagnoza celów i sytuacji negocjacyjnej obu stron
• Diagnoza nastawienia i kompetencji negocjacyjnych partnera
• Diagnoza własnych kompetencji
• Negocjacje czy sprzedaż?

11. Kompetencje negocjatora – przygotowanie się do negocjacji
• Nim cokolwiek zaproponujesz, musisz…………….
• Pozyskiwanie informacji przed i w trakcie kontaktu z partnerem
• Zawansowane techniki zadawania pytań
• Kształtowanie korzystnej pozycji negocjacyjnej
• Kształtowanie sprzyjających negocjacjom relacji interpersonalnych

12. Kompetencje negocjatora – sztuka prezentacji (i autoprezentacji)
• trafne spostrzeganie i ocena innych
• znaczenie komunikatów niewerbalnych
• zasady komunikowania się, błędy w komunikowaniu się
• zadawanie pytań, poznawanie sytuacji partnera negocjacji
• wywieranie wpływu
• niewerbalne zachowanie się sprzedawcy

13. Kompetencje negocjatora – negocjacje cenowe
• Podstawowa umiejętność – zbuduj i obroń cenę!
• Zabawa w targowanie -zasady negocjacji cenowych
• Sztuka zamknięcia – wykorzystaj wszystko co zrobiłeś do tej chwili

14. Kompetencje negocjatora – dalsze doskonalenie (indywidualna diagnoza dla uczestników szkolenia)

Szkolenie ma charakter teoretyczno – warsztatowy.

Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,

wrzuć nam coś do kapelusza :)

Wesprzyj jednorazowo

Wdzięczny Zespół Calisia.pl

Przeglądaj artykuły z 16 lat istnienia portalu Calisia.pl - od 2007 roku do dziś !

Opinie użytkowników:

Te artykuły mogą cię zainteresować