Ponad 30 osób w godzinę. Nowe rozwiązania sprawdzają się w Wydziale Komunikacji
Dokładnie 28 marca 2017 r. otwarto nową siedzibę Wydziału Komunikacji, która mieści się przy ulicy Kolegialnej 4. Od tego momentu urzędnicy obsłużyli ponad 30 tys. osób, co jest dużo lepszym wynikiem niż analogicznie w tym samym czasie ubiegłego roku. W obsłudze interesantów znacznie pomaga elektroniczny system kolejkowy dla spraw związanych z rejestracją pojazdów, który bardzo usprawnił pracę Wydziału Komunikacji.
Wprowadzone rozwiązania pozwoliły elastyczniej zarządzać ruchem interesantów, dzięki czemu znacznie polepszyła się jakość obsługi.
Średnio na godzinę w Wydziale Komunikacji sprawę załatwia ponad 30 osób. Co ważne, nie ma potrzeby, by interesanci musieli stawiać się w siedzibie wydziału wcześnie rano, ponieważ jedną z zalet systemu kolejkowego jest również możliwość zarezerwowania kolejki przez internet. Dzięki tej funkcji mieszkańcy powiatu mogą zaplanować z wyprzedzeniem wizytę w Wydziale Komunikacji z pominięciem kolejki.
W trosce o petentów w każdy poniedziałek Wydział Komunikacji pracuje w wydłużonych godzinach pracy tak, aby Ci którzy pracują zawodowo mogli załatwić sprawę w Wydziale bez konieczności wykorzystywania urlopu. Wydział Komunikacji codziennie przyjmuję wnioski petentów od wtorku do piątku w godzinach: 7:45 do 14:30 a w poniedziałek w godzinach 7:45 do 16:30.
Jeśli spodobał Ci się nasz artykuł,
wrzuć nam coś do kapelusza :)
Wdzięczny Zespół Calisia.pl